Formy płatności i dostawa

Wszystkie ceny, widniejące w sklepie taviano.pl podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki. Klient wybiera sposób płatności z poniżej dostępnych opcji:

1.     opłata przy odbiorze (za pobraniem) - zapłata następuje gotówką przy odbiorze przesyłki.

2.     przelew bankowy tradycyjny, jako przedpłata na rachunek sklepu:

TAVIANO, moja biżuteria

JUSTYNA ALEKSIEWICZ       UL. MRONGOWIUSZA 50/15      11-700 MRĄGOWO

PKO BP, INTELIGO (nazwa skrócona)

Nr Rachunku: 02 1020 5558 0000 8902 3145 0075

(W tytule przelewu należy podać poprawny numer zamówienia. Zamówienie jest realizowane niezwłocznie po odnotowaniu wpływu pieniędzy na rachunek sklepu.)

3.     szybki przelew elektroniczny za pośrednictwem PayU (bez dodatkowych kosztów)

4.     płatność kartą płatniczą za pośrednictwem PayU (bez dodatkowych kosztów)

..................................................................

Koszt dostawy na terenie Polski ponosi Klient zgodnie z poniższym zestawieniem:

1. Płatność za pobraniem

▪ Poczta Polska (paczka24)- 17,50zł

▪ In Post Paczkomat - 15,00zł 

2. Przedpłata na konto

Poczta Polska (przesyłka priorytetowa) 

▪ Zakup do 100zł - 8,00zł

▪ Zakup powyżej 100zł - 0,00zł

In Post Paczkomat

▪ Zakup do 100zł - 8,00zł

▪ Zakup powyżej 100zł - 0,00zł

EUROPA - poczta polska, przedpłata na konto - 22zł*

*W przypadku wysyłki za granicę (wyłącznie Europa) koszt wysyłki przy przedpłacie na konto wynosi 22zł. Ceny przesyłek naliczone automatycznie wg "koszyka" nie obowiązują wówczas i nie są uznane za wiążące. Potwierdzenie oraz podsumowanie płatności kupujący otrzyma w indywidualnej wiadomości mailowej. 

Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu, a realizowana jest  za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź Paczkomatów In Post. Czas dostawy i godzina dostarczenia przesyłki są uzależnione od wybranego sposobu i miejsca dostawy. Czas dostawy gwarantowany jest w ograniczonym zakresie przez wybranego usługodawcę (Paczkomat In Post, Poczta Polska) i podlega regulaminom tychże firm (dostępne na stronach www.inpost.pl www.poczta-polska.pl). W przypadku Poczty Polskiej przewidywany termin realizacji usługi priorytetowej to następny dzień roboczy po dniu nadania (pod warunkiem nadania do godziny 15:00). W przypadku In Post Paczkomatów przewidywany termin doręczenia paczki to 2-4 dni roboczych „*98% przesyłek dociera już następnego dnia po nadaniu”.

Wysyłka jest realizowana w dniu roboczym, w którym zamówienie zostało skompletowane. Termin otrzymania przesyłki Kupujący może ustalić sumując czas realizacji zamówienia przez Sklep (ust. 12 rozdziału IV) oraz czas dostawy (ust. 4 rozdziału VI). Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Klienta i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona. Zaleca się, aby Klient w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru, po dostarczeniu przesyłki w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę.